Tandregleraren och vår värme!

Var hemma från skolan idag eftersom jag hade tid hos tandregleraren men där fick jag dåliga besked, eller jaa massa beröm också för att jag tar hand om mina tänder och borstar dom bra, men sen kom beskedet.. Får jag tandställning måste jag in var 6e vecka i 2 år och det kan bli problem eftersom jag flyttar om 1,5 år (kommer berätta mer om det sen) men nu kan det bli så att jag inte får tandställning då min tungpiercing och alla mina olyckor som innehållit slag mot mina tänder har gjort så att mitt käkben åkt ner och mina framtänder nere "inte mår bra" som tandläkaren så fint sa. Så tanken var att vi skulle plocka ut fyra tänder, två uppe och två nere av kindtänder, men eftersom mina framtänder nere inte sitter så bra så tänkte hon om vi skulle plocka dom och då känner jag bara BACKA, ska jag gå med stora hål I FRAM??? Så oavsett vad som händer så kommer det inte bli enkelt och jag har alltid hatat mina tänder så det här sög rent ut sagt men hon skulle prata med min tandläkare härifrån, sen en läkare på sjukhuset och sedan göra en ny bedömning, så vi får se hur det slutar.
 
Mamma tröstade mig iallafall med lite mat på wokiwoki inne i stan så nu ska jag kolla klart på ett avsnitt av en ny serie jag börjat se, super bra än så länge, Bloodline heter den och sen drar jag mig till gymmet, för ska jag inte få ha snygga tänder så får jag ta mig fan köra på en tränad kropp så man inte tänker på tänderna hahah, jag kan ju alltid gå med munnen stängd!
 
En selfie från jobbet igår fick slinka med också!
 
Allmänt | |
Upp