11/2

Ställde fyra larm igårkväll och snoozade allihopa imorse så dom ringde typ varannan minut innan jag bestämde mig för att gå upp efter en halvtimme. var himla trött så sminkade mig på tåget idag också, valde att äta frukost istället så det var skönt, det känns ju verkligen att jag inte gått upp kl 6 på nästan 3 veckor. Men jag kom till skolan och fick veta att mitt prov är kl 13.00, så har ätit pizza och sitter nu och jobbar på en svenska uppgift som vi inte behövde göra egentligen men jag känner att den kan vara skön att ha gjort. Tänker bara åka hem sen och tvätta av sminket innan jag drar mig mot gymmet, kände igår att jag inte gav allt men tydligen så gjorde jag de eftersom jag knappt kom ner för trappen för var så slut i kroppen, så idag pressar vi liiite längre! 
 
Men nu försöker jag förbereda mig lite för mitt prov, hur det gått berättar jag sen! 
 
Allmänt | |
Upp