6/2

Har spenderat 1,5 timme i tandläkarstolen som en start på denhär morgonen, sov i typ 3 timmar inatt och lyckades försova mig så hade en halvtimme på mig att ta mig till tandläkaren, men jag hann. Har även fått hela 3 SPRUTOR med bedövning i min mun när ett hål skulle lagas och det gick super bra. Kan äntligen säga att sprutor inte skrämmer mig lika mycket längre! (är skit känslig så därför blev de 3 sprutor, var bedövad i halva ansiktet ifrån kindbenet till typ halsen haha) 
 
Men nu ska jag duscha och fixa till mig lite sedan drar jag och Daniela iväg till valbo. Har även sett att makeupstore har puder för 100 kr så ska försöka ta mig in dit med men jobbar imorgon så kan svänga förbi där då, ett tips är att följa makeupstore på instagram för där kommer dom ut med månadserbjudanden och mycket annat trevligt, verkligen super bra! 
 
 
 
Allmänt | |
Upp