Nattligt sällskap av min segaråtta

Behöver rutiner men är inte redo att börja skolan än, mina dagar ser likadana ut så jag håller inte ens koll på vilken dag det är ibland. Gymmar, försöker sova i tid så jag inte vänder dygnena helt eller är med Daniela. Och är vi inte med varandra så snapar vi, pratar i telefon eller smsar haha. men något kul jag kan berätta är att vi idag bokade studentresan, så om 93 dagar befinner jag mig i soliga Rhodos men innan dess så är de studentkryssning som äger rum på tisdag, sen ska jag ha hunnit packa ihop lägenheten, flytta, jobba så jag kommer kunna betala allt som studenten för med sig och klara av allt som har med skolan att göra och samtidigt försöka leva lite!
 
Men just nu har stressen lagt sig lite så jag ska njuta av mina två sista lediga veckor och hoppas att den här jäkla förkyldningen försvinner innan jag kämpar mig igenom sista månaderna i skolan! Hur sjuk tanke är inte de? Och det är inte ens skrämmade för som det ser ut nu så kommer jag ha fortsatt fastjobb i världens bästa butik och eventuellt så flyttas jag upp och får mer ansvar, hur fantastiskt är inte det?
 
 
 
Allmänt | |
Upp