Lite bilder från studenten!

Att jag varit till rhodos, tagit studenten, jobbat lite och har två av sju dagar kvar på min ledighet innan jag börjar jobba igen är så sjukt, de är nu livet börjar. Det är nu jag börjar jobba, sparar mina pengar för att sedan åka iväg på mitt nästa äventyr. För jag är en sån människa som behöver något att se fram emot, jag kan inte bara leva och hoppas att något kul händer, jag måste ha det planerat.
 
Och att den här veckan har bjudit på underbar sol har varit sååå bra, verkligen en perfekt start på sommaren!
Men till nått annat, har ett inlägg som berättar mer om mina planer nu efter studenten så håll utkik,
nu har jag suttit här med en tandbleknings skena i så nu måste den ut, puss!
 
Här är lite bilder från studenten, kommer mer sen, har även en ny tatuering att visa som jag gjorde i Rhodos men de kommer sen!
 
Allmänt | |
Upp