September 2016 flyttar jag till New York

Har hållit på med massa papper och "telefonmöten" nu sedan 8 April då jag hade mitt första samtal med en kontaktperson på EF - Educations First, som är en organisation som hjälper ungdomar att plugga utomlands. Så precis som rubriken säger så kommer jag påbörja en utbildning i September 2016 där jag ska plugga fashion & design i Tarrytown, New York då i 9 månader.
 
Och för er som också funderat på att plugga utomlands så vill jag bara berätta att jag inte har kollat någon annan organisation utan jag kände att den här hade det jag var ute efter och jag har verkligen fått så himla mycket hjälp utav dom som jobbar på EF. Och har redan nu kontakt med ett flertal personer som ska gå där samtidigt som jag själv och ja ni ser ju videon, den här skolan är så sjukt grym!
 
En informationsvideo om allt.
Allmänt | |
Upp