25 dagar kvar till studenten

Och idag körde vi igång temaveckan med sporttema och jag körde på fotbollsspelare med Daniela. Skönt att det inte var så kallt ute för jag orkade inte bära med mig massa packning så har sprungit runt i shorts hela dagen.
 
Men i skolan hade vi restdag så jag fick äntligen göra om mitt gymnasieprov i hår och äntligen så klarade jag det och är nu diplomerad som både makeup artist och hårstylist! Helt underbart, fick även jättebra omdöme på fransförlängningsprovet så nu känns allting såå mycket bättre!
 
Så nu tänker jag faktiskt slappa resten utav dagen, har svenska imorgon och det är det enda ämnet som jag har uppgifter kvar att göra som är viktiga så det tar jag då, skulle egentligen ha hämtat ut mitt nya löshår idag också men de tar jag imorgon det med!
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp