Cykeltur, bal och myskväll

Har haft en så sjuk dag idag, va till gymmet tidigt med mamma och körde ben. Sen skulle jag cykla iväg till Högbo för att kolla på alla som skulle gå på röda mattan men hamna borta i jäderfors, och sedan åkte jag åt fel håll i typ 40min och då hade jag cyklat i mer än 1 timme redan.. Så Cicci letade upp mig på vägen och hämtade mig hahah, vill aldrig mer se en cykel, har så jäkla ont i benen att jag knappt kan gå..
 
Men jaa, balen då, alla var så himla fina och det är ju helt sjukt att allt gått så fort. Har själv liksom typ 4 riktigt skoldagar kvar, och nästa vecka börjar även temaveckan i skolan så den kommer va skit rolig och sen Lördag åker jag till Rhodos och bara får slappa och ha de så jäkla kul i en vecka, helt underbart att ha så mycket roligt att se fram emot! 
 
Men nu har jag placerat mig i soffan med mamma för en myskväll så nu ska vi njuta av den!
 
va ut och åt med tjejerna på jobbet förra veckan så då drog jag på mig lite somrigare kläder, kan ni fatta att E.Westling har något annat än svart i gaderoben, kul va?
'
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp