Klar med alla uppgifter!

Haft en väldigt skön dag idag, temat för dagen var nyvaken så vi har sprungit runt i pyjamas hela dagen. Sedan fick jag liten påfyllning på fransarna men ska försöka muta någon till att fylla på mer imorgon så jag känner mig lite fin till rhodos haha (har dock packat ner massa lösögonfransar ändå) men man kan inte ha för mycket fransar!
 
Och alldeles precis nyss klockan 22.59 skickade jag in min allra sista uppgift, den där jäkla diktanalysen som har varit så jäkla dryg men nu är den gjord så vet ni vad?? NU HAR JAG BARA FESTEN KVAR!!!!!
 
Har dessutom packat väskan för imorgon åker jag till skolan, målar lakana till flaket och sedan åker jag mot Johanna och sover där för att sedan ta tåget till arlanda med dom där två rockbrudarna! Dra mig baklänges vad jag behöver Grekland sååå mycket nu! Ska bli så skönt och jag ska verkligen njuta varenda sekund!
 
Men nu ska jag samla ihop alla mina sminkprodukter och annat smått och gott innan jag lägger mig, Godnatt!
 
 
Allmänt | |
Upp