Mitt nya löshår och Temadag #2

Jag har idag betat av två dryga uppgifter som jag lämnat in, har en enda svenska uppgift kvar innan jag åker på Lördag och sen är jag klar med alla jäkla skoluppgifter för den här gången. Helt underbart måste jag säga, dock så har jag lämnat den jobbigaste till sist, en diktanalys och det är så himla mycket frågor och riktigt såna här "tänk till frågor"
 
Men ja den tar jag tag i imorgon, nu börjar huvudvärken bli riktigt jobbig så nu ska jag lägga ifrån mig datorn och leta på resväskan så jag kan börja plocka fram alla härliga klänningar och snygga sommarkläder för nu jäklar är det inte långt kvar!
 
Men först ska jag berätta att jag hämtade ut mitt nya löshår från Rapunzel, och jag är sååå nöjd!
Måste bara tipsa er om att de nu är 25% rabatt om du köper två paket clip on löshår. Jag som har tjockt hår måste ha två paket så det var så himla skönt med den där rabatten, plus att alla som är studenter och har ytterliggare rabatt, kommer inte ihåg helt va den va på men allt som allt så betalade jag endast 1 717kr för mitt, och jag är super nöjd!!! Kommer bli så snyggt till studenten.
 
körde på en lite brunare nyans då jag hade rött hår förut så den röda färgen vill gärna kika fram så kolsvart funkar inte på mig längre då solen tar fram de röda i det direkt. Men nu i efterhand så är jag sååå glad att jag gjorde de, även om jag älskar att ha håret svart så kommer det här bli super.
 
 
förresten, idag var det alltså tema #2 på temavecka och det var sol och undervattenstema.
Jag var inte alls förberedd så slängde ner min bikini imorse och satte den över mina kläder haha!
 
Jag vet inte vad som hände på bilden för jag ser helt seriöst gravid ut men det bjuder jag på! inte min bästa vinkel om man säger så men alla andra är så roliga så lära lägga ut den här;)
 
 
 
Allmänt | |
Upp