Purple hair, don't care

Ingenting har gått som planerat idag men de har varit så himla roligt! Vi skulle ha med oss modeller och sminka dragqueen men två av våra fick ändrade planer så vi var fyra stycken som inte hade modell så då gick vi hop så dom tre sminkade mig. Och alltså fan va roligt det var att se alla killar få smink, och alla tjejer var så himla duktiga, det var så många sjukt bra sminkningar!
 
Men annars idag har jag inte fått någonting vettigt gjort och så får det faktiskt fortsätta vara, jag tänker lägga mig och kolla på Geordie Shore nu, har precis bokat tågbiljetterna till lördag så nu går det framåt!
 
Temavecka #3 -arbetsplatstema, och jag kan med handen på hjärtat säga att fyfan va glad jag är att jag inte går bygg eller industi eller någon annan linje där man måste ha dessa jobbarkläder på sig för fytusan va drygt det var. Varmt, kliar och skitigt, serisöt har aldrig känt mig så smutsig och hur i tusan kan människor se bra ut i dessa? aldrig känt mig så risig! Det är tur att syrran är snygg i det iallafall
Sminkningen på mig, fin va??
 
Allmänt | |
Upp